Müslüm Gürses ~ Baba Şarkılar (2013)






[IMG]
[IMG]

CD1

1. Her Şey Yalan - Zara
2. İsyanlardayım - Hakan Aysev & Ahmet Selçuk İlkan
3. Gökyüzü - Müslüm Gürses & Tan
4. Sabah İle - Asrın
5. Şu Dağlarda Kar Olsaydım - Bay J
6. Aşkın Bende Bir Ömür - Ebru Yaşar
7. Bir Dost Bulamadım - Volkan Konak
8. Aldırma Gönül - Ferhat Göçer
9. Bu Şehirde Yaşanmaz - Şevval Şam
10. Kadın - Ali Osman Erbaşı
11. Olmadı Yar - Umut Akyürek
12. Ellerini Çek Benden - Gülay
13. Bir Kadeh Daha Ver - Pelin Yılmaz

CD2

1. Tanrı İstemezse - Oktay Kaynarca
2. Haydar Haydar - Necati Şaşmaz
3. Ölüyorum Kederimden - Mine Koşan
4. Kaybolan Yıllar - Sezen Aksu
5. Gayrı Dayanamam - Yıldız Tilbe
6. Yaprak Gibi Düştüm - Seda Sayan & Coşkun Yıldız
7. Nankörüz Biz - Kibariye
8. Günler Sen Aylar Sen - Müslüm Gürses & Yunus Bülbül
9. Silinmiyor Hatıralar - Hakan Altun
10. İsyankar - Demir Han
11. Konuşsana Bir Tanem - Della Miles
12. Adını Sen Koy - Funda Arar
13. Mevlam Bir Çok Dert Vermiş - Semih Saygıner

Turbobit;
indir

Uploaded;
indir

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Müslüm Gürses - Veda Albümü 2013 indir

Gülşen - Beni Durdursan Mı (2013) Full Albüm indir

Şebnem Ferah - OD (2013) Full Albüm indir